ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ATH.ENA Card

Δημοφιλή

Επανηλεκτροδότηση: Τι πρέπει να κάνετε

 - Για ηλεκτροδότηση ακινήτου που προσωρινά δεν ηλεκτροδοτείται Αρμόδιος για...

Διοικητικό Συμβούλιο

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Νέο Διοικητικό Συμβούλιο Ένωσης Τεχνικών Ομίλου ΔΕΗ -ΚΗΕ Σήμερα, 21...

ΕΤΕ/ Ομίλου – ΔΕΗ: Τιμή και δόξα στους μαχητές και νεκρούς της Μάχης της Ηλεκτρικής

Οι εργαζόμενοι στον Όμιλο ΔΕΗ και ΑΔΜΗΕ τιμούμε τους...

Τεχνικός της ΔΕΔΔΗΕ εξηγεί, τι κάνουν οι εναερίτες σε περίπτωση χιονιού στις κολώνες

Ο Τεχνικός της ΔΕΔΔΗΕ, Στέλιος Τσακαλίδης εξηγεί τι κάνουν...

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 04/06/2020

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

 

Αποζημιώσεις για κατόχους προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card

λόγω των περιορισμών στις μετακινήσεις των πολιτών

 

Λόγω των περιορισμών που τέθηκαν στις μετακινήσεις των πολιτών από τις 11 Μαρτίου έως τις 4 Μαΐου, ο ΟΑΣΑ αποφάσισε την αποζημίωση με τη μορφή χρονικής επέκτασης σε όλους τους κατόχους προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card, οι οποίοι προπλήρωσαν, αλλά δεν εξάντλησαν την αξία των ενεργοποιημένων καρτών τους.

 

Συγκεκριμένα, οι κάτοχοι προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card που είχαν υπόλοιπο μικρότερο των 30 ημερών θα λάβουν πίστωση 30 μέρες, οι δε κάτοχοι καρτών που είχαν υπόλοιπο μεγαλύτερο των 30 ημερών θα λάβουν 55 μέρες.

 

Από την 01.06.2020 έως και τις 31.05.2022, θα είναι διαθέσιμες οι αντίστοιχες αποζημιώσεις για κάθε δικαιούχο αυτόματα στην κάρτα του, για να τις ενεργοποιήσει μέσω των αυτόματων μηχανημάτων πώλησης του δικτύου του ΟΑΣΑ, όποτε θέλει και εντός πάντα του ανωτέρω χρονικού διαστήματος.

 

Στους κατόχους ετησίων καρτών, που θα προβούν σε ανανέωση (είτε μεμονωμένα, είτε μέσω σωματείων) από την 01.06.2020 και για όσο χρόνο θα αποφασιστεί, θα παρέχεται ένα 10% εν είδει επιπλέον ημερών, δηλαδή ο δικαιούχος αντί να έχει 365 ημέρες, θα έχει 10% x 365 = 36,5 + 365 = 401,5 » 402 ημέρες.  

Το ίδιο ισχύει και για τους κατόχους ετησίων καρτών μέσω συμφωνητικών

 

Δεν προβλέπεται ακύρωση προϊόντων και χρηματική αποζημίωση για τους κατόχους των καρτών, αλλά παρέχεται μόνο η δυνατότητα σε κάθε δικαιούχο να μεταβιβάσει το προϊόν ή τα προϊόντα, που είναι φορτωμένα στην κάρτα του, σε κάποιον άλλο, εφόσον ο ίδιος δεν θα τη χρησιμοποιήσει ξανά από εδώ και στο εξής. Στην περίπτωση αυτή η κάρτα ακυρώνεται και απαιτείται έκδοση νέας κάρτας. Η διαδικασία αυτή εφαρμόζεται ήδη.

 

Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να απευθύνεται στο κέντρο εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ και στο τηλεφωνικό κέντρο 11185.

 

 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ Ε.ΤΕ. ΟΜΙΛΟΥ ΔΕΗ-ΚΗΕ

Επικαιρότητα