Καταχώριση Ενδείξεων Μετρητή

Δημοφιλή

Επανηλεκτροδότηση: Τι πρέπει να κάνετε

 - Για ηλεκτροδότηση ακινήτου που προσωρινά δεν ηλεκτροδοτείται Αρμόδιος για...

Διοικητικό Συμβούλιο

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Νέο Διοικητικό Συμβούλιο Ένωσης Τεχνικών Ομίλου ΔΕΗ -ΚΗΕ Σήμερα, 21...

ΕΤΕ/ Ομίλου – ΔΕΗ: Τιμή και δόξα στους μαχητές και νεκρούς της Μάχης της Ηλεκτρικής

Οι εργαζόμενοι στον Όμιλο ΔΕΗ και ΑΔΜΗΕ τιμούμε τους...

E.ΤΕ. ΟΜΙΛΟΥ ΔΕΗ-ΚΗΕ: Λέμε όχι στην εμμονή της βίαιης απολιγνιτοποίησης

Ανησυχία και απόγνωση δημιουργούν στους εργαζόμενους αλλά και στην...

Ποια είναι η συχνότητα καταμέτρησης από τη ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ;

Στους συνήθεις καταναλωτές Χαμηλής Τάσης (οικίες, καταστήματα, μικρές επιχειρήσεις κ.λπ.) η ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ εφαρμόζει την τετραμηνιαία καταμέτρηση.

Συγκεκριμένα, το πρώτο δίμηνο η ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ εκτιμά τις καταναλώσεις  και το αμέσως επόμενο δίμηνο λαμβάνεται η ένδειξη του μετρητή από το προσωπικό της Εταιρείας μας, ώστε να προκύψει η συνολική κατανάλωση του τετραμήνου (προκύπτει αυτόματα από το μηχανογραφικό μας σύστημα ως διαφορά της ένδειξης αυτής από την ένδειξη που είχε καταγραφεί από την Εταιρεία μας πριν 4 μήνες).

Πώς υπολογίζονται οι κατ’ εκτίμηση (έναντι) καταναλώσεις;

Οι κατ’ εκτίμηση καταναλώσεις (“έναντι”) υπολογίζονται αυτόματα από το μηχανογραφικό σύστημα της Εταιρείας μας. Ο υπολογισμός δεν είναι αυθαίρετος, αλλά βασίζεται σε συγκεκριμένο αλγόριθμο που περιλαμβάνει τα ιστορικά στοιχεία των καταναλώσεων, όπως είναι οι καταναλώσεις της αντίστοιχης χρονικής περιόδου του προηγούμενου έτους. Κατά συνέπεια, οι συγκεκριμένες καταναλώσεις δεν διαφέρουν σημαντικά από την πραγματική κατανάλωση του διμήνου, εκτός και εάν το τελευταίο χρονικό διάστημα διαφοροποιήθηκαν οι καταναλωτικές συνήθειες του πελάτη μας.

Για ποιο λόγο να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία καταχώρισης ενδείξεων της ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ ;

Εάν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία καταχώρισης ενδείξεων, τότε η ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ θα ακυρώσει αυτόματα την προγραμματισμένη εκτίμηση των καταναλώσεων σας και αντί αυτής θα υπολογίσει τη συνολική σας διμηναία κατανάλωση, η οποία προκύπτει ως διαφορά της ένδειξης που καταχωρήσατε από την ένδειξη που είχε καταγράψει η Εταιρεία μας πριν δυο μήνες.

Εάν δεν χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία σημαίνει ότι επιλέγετε τον κατ’ εκτίμηση υπολογισμό καταναλώσεων με τον τρόπο που περιγράφηκε ακριβώς πιο πάνω.

Εσείς αποφασίζετε.

Πότε μπορείτε να δώσετε την ένδειξη;

Μέσα σε διάστημα 5 εργάσιμων ημερών, το οποίο θα αναφέρεται στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ πληκτρολογώντας τον 11ψήφιο αριθμό παροχής σας.

Επόμενη καταχώριση ένδειξης στον ΔΕΔΔΗΕ:
Στο 800 400 4000 ή www.deddie.gr 

 

Τι θα πρέπει να γνωρίζετε

• Τον αριθμό παροχής σας

• Την ένδειξη του μετρητή σας

Τι πρέπει να κάνετε

1. Επιβεβαιώστε ότι ο Αριθμός Παροχής που αναγράφεται στο λογαριασμό σας, είναι ο ίδιος με αυτόν που εμφανίζεται στο μεταλλικό ταμπελάκι πάνω στο μετρητή σας ( κυκλωμένο στην επόμενη εικόνα)

 

2. Σημειώστε την ένδειξη, παραλείποντας τα δεκαδικά ψηφία που εμφανίζονται με διαφορετικό χρώμα. (χωρίς το κυκλωμένο δεκαδικό της επόμενης εικόνας)

 

3. Εάν έχετε μετρητή διπλής εγγραφής, τότε θα πρέπει να σημειώσετε δυο ενδείξεις, την ένδειξη Κ (για τον υπολογισμό των ημερήσιων καταναλώσεών σας) και την ένδειξη Μ (για τον υπολογισμό των νυχτερινών καταναλώσεών σας) (δείτε τα κυκλωμένα στην επόμενη εικόνα).

 Πως θα καταχωρίσετε την ένδειξή σας:

  • Τηλεφωνικά, καλώντας 11500 από σταθερό τηλέφωνο ή από κινητό τηλέφωνο, με βάση το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου. Εναλλακτικά για την αποφυγή πρόσθετης επιβάρυνσης μπορείτε να καλείτε στο δεκαψήφιο αριθμό 2111900500.

Μια φιλική φωνή θα σας καθοδηγήσει στο μενού υπηρεσιών και θα περιμένει τις οδηγίες σας προτείνοντας σας κάθε φορά την κατάλληλη λέξη για να συνεχίσετε.
Μπορείτε να επιλέξετε να εξυπηρετηθείτε, είτε από το σύστημα αναγνώρισης φωνητικών εντολών – πληκτρολόγησης, είτε από κάποιο Εκπρόσωπό μας λέγοντας τη λέξη ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ.

  ·     Ηλεκτρονικά  μέσω της εταιρικής μας ιστοσελίδας (www.deddie.gr)
 Εάν επιθυμείτε να καταχωρίσετε την ένδειξη του μετρητή σας πατήστε

Επικαιρότητα